Story Best !

Friday, November 25, 2011

Jom Makan Tikus Goreng !

gambar tikus

Nak tanya , sape pernah makan tikus ? Errr . Ada yang jawab PERNAH tak ? =P Tapi jangan tak tau , sebenarnya memang ada pun orang makan tikus .Tikus goreng lagi tuuu .....



Gambar ni saya dapat dari emel dan mengikut dari infonya mengatakan perkara ni berlaku di negara seberang . Tapi tak ingatlah pulak kat negara mana . Yang pasti bukan di Malaysia . Nak tau macam mana cara penyediaan Tikus Goreng ni ?

Ok yang mana tak sabar nak muntah tahu cara penyediaannya , jom mule kan :D

tikus putih
First Pertama sekali , dapatkan sebanyak mungkin tikus yang ada . Sebab apa ? Sebabnya , kalau banyak , kenyang la makan nanti kan :P . Lepas tu , buat macam gambar di atas . Fungsinya untuk membuang atau pun menghilangkan jerawat bulu tikus tu .


gambar tikus
Nampak tak ? Dah siappp . Banyak kann =DDD


penyakit tikus
Ok potong-potong . ^__^


kencing tikus
Masukkan apa-apa rencah yang sedap-sedap ok .


tikus rumah
Lepas tu , apa lagi , goreng la . Nyum nyummmm .


racun tikus
Hidangan yang telah pun siap . Macam ni la jadinya . OH ! Kejap . Dah nampak macam ayam goreng lah pulak .


tikus

tikus goreng

Ok dah salin tak cara penyediaannya ?? Kalau BELUM , bagus laa .. Sebab jangan la buang tebiat yee nak salin menu sedap ni .Tapi kalau korang nak cuba , apa SALAHNYA  . . Tapi kalau ada apa-apa berlaku jangan salahkan saya yee . :)


Sebelum menamatkan menu masakan hari ni , jom tengok menu KELAWAR pulak :P ----> Sup Kelawar


Kalau rajin , LIKE laa yeer <3


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


48 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog